Kaffe på golvet, på magen och i knät..

Visste väl att det var för bra för att vara sant. Jag röjde undan allt och satte mig ned med macka och kaffe. Hade väl ett ovanligt högt tempo på mig själv. Så när jag skulle ställa ner koppen efter att tagit första munnen var jag väl inte så noga med VART jag ställde den. VIPS så var hälften av kaffet på mig och resten på golvet. Koppen låg snällt kvar på skrivbordet, TOM. Nu sitter jag här med linne som är blött upp till naveln, byxor som är dyngblöta i grenen och en tröja som hänger på tork.


Ang bilden som jag la ut igår så är det flera lägenheter i huset, och vi ska bo högst upp.

Igår när jag kom hem så gick jag faktiskt ut och gick, eller jag gick ner till Rejmes. Gick ju över Ramunderskolans skolgård och den ligger ju bredvid Vikingavallen. Det var fullt ös på alla planer och då påmindes jag varför man spelar fotboll. Det är fan fint när grässäsongen sätter igång :) Skapligt avis jag är nu på alla er därute som lirar tills blodsmaken i mun är ett faktum!!! FUSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0