1 juni och 13 kilo tyngre...

Sommar i två dagar, shit pommes frit vad fint. Vi har flyttat nu, och jag trivs som fisken i vattnet. Lite grejer som behövs fixas men fastighetsskötaren är nog bra att ha o göra med. Han verkar väl införstådd med vad som behövs och inte :)

Fick hem tvättmaskinen igår, skapligt hemmafruig jag kände mig..lagade mat, matade tvättmaskin, plockade in disk i DISKMASKINEN och därefter hängde jag tvätt. Det var tillräckligt mkt vuxenpoäng där, för sen la jag mig i soffan och kollade på Desperate Housewifes och somnade till på soffan. Vaknade när Andreas kom hem för att sedan gå in i sängen och sen inte kunna sova. Så det fick bli Veckorevyns korsord.

Asså shit vad jag älskar korsord! Man kan ligga o titta på alla dessa rutor och meningar och inte ha en jävla aning, men helt plötsligt släpper det och man kan fylla i tre fyra ord. Jag får värsta kicken där ett tag, för att sen komma in i en sån där period när man inte kan något. Därför brukar jag lägga ner korsordet ngn dag för att sen ta upp det igen och då är vissa grejer solklara.  Konstigt det är, men jag gillart!

Idag är det lite som fredag, för det blir inte jobb förrän på tisdag nästa vecka med lediga dagar och klämmisar hit och dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0