Vårskorna- jackan- och humöret!

Check!

Känns som en bra dag.

Igår var Andreas i sthlm hela dagen och även över natten. Jag tillbringade min första natt i hans lägenhet, helt själv. Kändes konstigt. Visste inte riktigt vad jag skulle hitta på, men jag åt lite mat, tvättade lite och slumrade på soffan till vänner och såg slutligen på "En unge i minuten". Konstigt att vara själv hemma hos ngn annan. Men jag sov ändå rätt skönt. Gårdagens påfrestningar tog nog kål på mig. Är nog inte så tuff som jag tror längre.

Idag ska jag iaf hämta ut passet. Har på känn att det inte kommer bli en vacker historia. Finns det någon som blir bra på sånt där eller?
Efter jobbet kommer Becka förbi och vi ska hänga fram till träningen börjar. Ska ner och träffa brudarna! Sen kommer ju Andreas hem idag. Gud det känns som om han har varit borta så länge. Jag har gått och blivit mupp. Herregud han har varit borta en 1 och 1/2 dag.

Ska till Ullared snart också. Den 7 maj. Bussresa. Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0