Åååååheeej.

Solen lyser ute, tjohooo. Kanske blir en solning på lunchen?!?

Gårdagen erbjöd lugn och ro. Kan nu ställa en skål med mjölk och cornflakes på magen när jag sitter ner. Den ni.
SOmnade på soffan lagom efter Vänner och vaknade till vid halv åtta. Gjorde mig en sallad och kollade på Arga Snickaren. Jag vet inte om jag vill ha hus. Verkar kämpigt.

Andreas kom hem från bion runt nio, trött som få. Vi somnade nog vid tio, båda två. Fattar inte hur mkt man kan sova asså. Galet.

Dock sover man ju aldrig hela nätter. Jag vaknar ungefär fem ggr varje natt. Inatt vaknade jag av att jag satt upp. Haha. Tänkte väl att det var lika bra att gå på toa. Kom och tänka på Paranormal Activity. För huuuur länge hade jag suttit upp?? Läskigt det där asså. Jag fick slå bort tankarna för att våga gå på toa. Vaknade ca tre ggr till efter det för att mina händer somnat eller domnat bort. Så då får man byta ställning och skaka bort det. Ungefär så är mina nätter nu. 


Försöker sälja min pärla också. Via blocket. Inte en människa som hört av sig. Den är nog för dyr. Men jag vill ju sälja den för skampris heller. Aja.

Puss hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0